hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| مشکل عمده مربوط به پروژه‌های مسکن مهر تعاونی ساز است

گلستان| مشکل عمده مربوط به پروژه‌های مسکن مهر تعاونی ساز است

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر استان به حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که روز گذشته اختصاص ۶ میلیارد تومان آن مصوب شد. حسین محبوبی اظهار داشت: این جلسه پیرو درخواست استان در سفر رئیس‌جمهور برای حل مشکل پروژه‌های مسکن مهر در گلستان برگزارشده و قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی پیگیر حل این موضوع شده است.

او افزود: در استان گلستان 30 هزار و 175 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر اجرایی شد که از این تعداد 29 هزار و 420 واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: 755 واحد مسکن مهر در استان نیمه‌تمام است که تا پایان تابستان سال آینده، تکمیل و پرونده مسکن مهر استان بسته می‌شود.

او بیان داشت: در جلسه روز گذشته درباره سایت‌های مسکن مهر، مشکلات پرداخت تسهیلات بانکی و اقساط آن، موضوعات مربوط به پروژه‌های تعاونی ساز و غیره اعتبارات خوبی به تصویب رسید.

 محبوبی گفت: درخواست استان برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر 20 میلیارد تومان بود که در جلسه امروز 6 میلیارد تومان مصوب شد. البته برای سال آینده قرار است از منابع سازمان ملی زمین و مسکن نیز به استان گلستان اختصاص داده شود.

او افزود: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی نیز برای سال آینده یک‌هزار و 500 میلیارد تومان بودجه برای پروژه‌های مسکن مهر پیش‌بینی شد که امیدواریم بخشی از آن به استان گلستان اختصاص داده شود.

محبوبی ادامه داد: مشکل عمده در استان مربوط به پروژه‌های مسکن مهر تعاونی ساز است که هیئت‌مدیره‌ها در مورد ساخت‌وساز تصمیم می‌گرفتند، در این بخش هم مصوبه‌های خوبی داشتیم؛ اما در پروژه‌های سه‌جانبه که تکلیف بر عهده راه و شهرسازی است، آماده‌سازی زمین و دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در دستور کار قرار گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد